Z kalendarza

Dzisiaj jest
Środa
20 marca 2019
Imieniny obchodzą
Aleksander, Aleksandra, Ambroży, Anatol, Bogusław, Cyriaka, Eufemia, Klaudia, Patrycjusz, Ruprecht, Wasyl, Wincenty
Do końca roku zostało
287 dni

Logowanie



Obecni na stronie

  • [Bot]
  • [Google]
  • [MJ12]
Teraz online:
  • Gości: 6
  • Robotów: 3

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj2144
mod_vvisit_counterWczoraj2682
mod_vvisit_counterW tygodniu7501
mod_vvisit_counterW miesiącu47798
mod_vvisit_counterOgółem2394434

Twoje IP: 54.226.175.101
,

Aktywni Użytkownicy

User Stats
Online : Brak Online
5 ostatnio zalogowanych
administrator Administrator  
2019-03-18 13:21:56
Member Joanna Bęben  
2019-03-10 16:46:25
Member Katarzyna  
2018-11-04 18:41:31
Member TomekPopek21  
2017-04-20 15:44:58
Member radekpopiell  
2016-12-08 19:40:48

Narodowość Gości

Poland flag 66%Poland
United States flag 8%United States
China flag 2%China
Germany flag 1%Germany
Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

Myślą wiodącą projektu jest rozbudzenie  ciekawości  badawczej. Naukę uatrakcyjnią projekty, gry, konkursy i doświadczenia.

Zostaną stworzone własne gry matematyczne, które utrwalą tabliczkę mnożenia i poznaną wiedzę oraz odbędą się pokazy eksperymentów dla całej szkoły. Będą spotkania się z ciekawymi ludźmi. W ramach przedsięwzięcia uczniowie pojadą na wycieczkę do pracowni eksperymentalnej w Opolu.

Cele projektu:

1. wzrost kompetencji uczniów poprzez realizację działań ukierunkowanych na rozwijanie sprawności rachunkowych i manualnych, logiczne rozumowanie oraz prawidłowe wnioskowanie; wyrabianie intuicji matematycznej,

2. pogłębienie motywacji i pasji do nauki tego przedmiotu,

3. stymulowanie aktywności twórczej do stawiania hipotez i rozwiązywania zadań problemowych;

4. podejmowanie prac badawczych na kanwie hasła „Odkrywcy tajników matematyki”;

5. rozwój umiejętności korzystania z nowoczesnych technologii – programy komputerowe, kalkulator, prezentacja multimedialna, fotografia cyfrowa, film itp.

6. przeprowadzenie konkursu / gry matematycznej; opracowanie zestawów zadań konkursowych / kart zadaniowych; opracowanie kryteriów oceny prac konkursowych / zasad gry;

7. budowanie wiedzy fizycznej i logiczno-matematycznej;

Najnowsze zdjęcia


Certyfikaty

Bezpieczna droga

Prognoza pogody

Zadbaj o kręgosłup

QR Code