Z kalendarza

Dzisiaj jest
Czwartek
17 stycznia 2019
Imieniny obchodzą
Antoni, Jan, Rościsław
Do końca roku zostało
349 dni

Logowanie



Obecni na stronie

  • [Bot]
  • [Google]
  • [MJ12]
Teraz online:
  • Gości: 25
  • Robotów: 3

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj897
mod_vvisit_counterWczoraj2216
mod_vvisit_counterW tygodniu7242
mod_vvisit_counterW miesiącu27800
mod_vvisit_counterOgółem2251591

Twoje IP: 54.83.93.85
,

Aktywni Użytkownicy

User Stats
Online : Brak Online
5 ostatnio zalogowanych
administrator Administrator  
2019-01-14 13:17:22
Member Joanna Bęben  
2018-12-11 6:56:41
Member Katarzyna  
2018-11-04 18:41:31
Member TomekPopek21  
2017-04-20 15:44:58
Member radekpopiell  
2016-12-08 19:40:48

Narodowość Gości

Poland flag 66%Poland
United States flag 8%United States
China flag 2%China
Germany flag 1%Germany
Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

Myślą wiodącą projektu jest rozbudzenie  ciekawości  badawczej. Naukę uatrakcyjnią projekty, gry, konkursy i doświadczenia.

Zostaną stworzone własne gry matematyczne, które utrwalą tabliczkę mnożenia i poznaną wiedzę oraz odbędą się pokazy eksperymentów dla całej szkoły. Będą spotkania się z ciekawymi ludźmi. W ramach przedsięwzięcia uczniowie pojadą na wycieczkę do pracowni eksperymentalnej w Opolu.

Cele projektu:

1. wzrost kompetencji uczniów poprzez realizację działań ukierunkowanych na rozwijanie sprawności rachunkowych i manualnych, logiczne rozumowanie oraz prawidłowe wnioskowanie; wyrabianie intuicji matematycznej,

2. pogłębienie motywacji i pasji do nauki tego przedmiotu,

3. stymulowanie aktywności twórczej do stawiania hipotez i rozwiązywania zadań problemowych;

4. podejmowanie prac badawczych na kanwie hasła „Odkrywcy tajników matematyki”;

5. rozwój umiejętności korzystania z nowoczesnych technologii – programy komputerowe, kalkulator, prezentacja multimedialna, fotografia cyfrowa, film itp.

6. przeprowadzenie konkursu / gry matematycznej; opracowanie zestawów zadań konkursowych / kart zadaniowych; opracowanie kryteriów oceny prac konkursowych / zasad gry;

7. budowanie wiedzy fizycznej i logiczno-matematycznej;

Najnowsze zdjęcia

Certyfikaty

Bezpieczna droga

Prognoza pogody

Zadbaj o kręgosłup

QR Code