Z kalendarza

Dzisiaj jest
Wtorek
30 kwietnia 2024
Imieniny obchodzą
Bartłomiej, Chwalisława, Eutropiusz, Jakub, Katarzyna, Lilla, Marian
Do końca roku zostało
246 dni

QR Code

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj4834
mod_vvisit_counterWczoraj5252
mod_vvisit_counterW tygodniu10086
mod_vvisit_counterW miesiącu122787
mod_vvisit_counterOgółem8131839

Twoje IP: 3.144.227.72
MOZILLA 5.0,

Narodowość Gości

Poland flag 66%Poland
United States flag 8%United States
China flag 2%China
Germany flag 1%Germany
Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

Programowanie, kodowanie, konstruowanie staje się dziś ważnym kierunkiem w edukacji na każdym poziomie kształcenia. Wprowadzenie elementarnych podstaw pozwala rozwinąć już u najmłodszych umiejętność kombinowania, planowania, analizowania, wnioskowania. W ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania dzieci z Publicznego Przedszkola w Pokrzywnicy przystąpiły do zadań z wykorzystaniem tablicy interaktywnej, maty do kodowania, małych i dużych kolorowych kubków, żetonów, obrazków oraz tabletu i robota interaktywnego Photon. Podjęte działania miały kształtować dobre nawyki cyfrowe, rozwijać umiejętność logicznego myślenia, kształtować wyobraźnię przestrzenną oraz doskonalić podstawowe funkcje poznawcze takie jak: pamięć, koncentrację uwagi, analizę i syntezę wzrokowo - słuchową oraz koordynację ruchową.

Przedszkolaki uczą się programować i kodować

Programowanie, kodowanie, konstruowanie staje się dziś ważnym kierunkiem w edukacji na każdym poziomie kształcenia. Wprowadzenie elementarnych podstaw pozwala rozwinąć już u najmłodszych umiejętność kombinowania, planowania, analizowania, wnioskowania.
W ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania dzieci z Publicznego Przedszkola
w Pokrzywnicy przystąpiły do zadań z wykorzystaniem tablicy interaktywnej, maty do kodowania, małych i dużych kolorowych kubków, żetonów, obrazków oraz tabletu i robota interaktywnego Photon. Podjęte działania miały kształtować dobre nawyki cyfrowe, rozwijać umiejętność logicznego myślenia, kształtować wyobraźnię przestrzenną oraz doskonalić podstawowe funkcje poznawcze takie jak: pamięć, koncentrację uwagi, analizę i syntezę wzrokowo - słuchową oraz koordynację ruchową.