Z kalendarza

Dzisiaj jest
Piątek
26 kwietnia 2024
Imieniny obchodzą
Artemon, Klaudiusz, Klet, Marcelin, Marcelina, Maria, Marzena, Spycimir
Do końca roku zostało
250 dni

QR Code

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj3456
mod_vvisit_counterWczoraj6599
mod_vvisit_counterW tygodniu19876
mod_vvisit_counterW miesiącu100914
mod_vvisit_counterOgółem8109966

Twoje IP: 18.118.0.240
MOZILLA 5.0,

Narodowość Gości

Poland flag 66%Poland
United States flag 8%United States
China flag 2%China
Germany flag 1%Germany
Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

jezyki_134 oraz 5 października 2018 roku w klasach I - III w Zespole Szkolno Przedszkolnym w obchodziliśmy Dzień Języków. Prawidłowa data przypada na 26 września, a święto różnorodności językowej i uczenia się języków przez całe życie ma za zadanie zwrócić  uwagę na to jak ważna jest nauka języków obcych nie tylko w szkole, ale i przez całe życie. Wydarzenie to ma również podkreślić znaczenie wszystkich języków jakimi porozumiewamy się w Europie. W czwartek przeprowadzono pogadankę wprowadzającą dzieciom temat święta języków obcych. Kolejno zaprezentowano prezentacje multimedialne na temat krajów niemieckojęzycznych oraz krajów anglojęzycznych. Prezentacje naświetliły koordynatorki projektu przedstawiając najważniejsze informacje, które warto znać na temat wybranych krajów. Uczniowie byli zaciekawieni informacjami, które zostały im przedstawione oraz aktywnie brali udział w odpowiadaniu na zadawane im pytania. W piątek 5 października drugi dzień projektu prowadzące rozpoczęły od konwersacji na temat języków obcych, o których była mowa poprzedniego dnia. Klasy zostały podzielone na trzy grupy. Zadaniem każdej grupy było rozwiązanie dopasowanych do poziomu trudności zadań. Klasa pierwsza miała za zadanie ułożenie puzzli , które w końcowym efekcie przedstawiały mapę Europy. Druga klasa odpowiadała na pytania quizowe wylosowane przez siebie z języka angielskiego lub niemieckiego. Trzecia klasa miała za zadanie odnaleźć jak najwięcej krajów europejskich z wykreślanki wyrazowej. Kolejnym punktem programu było pokolorowanie języków w odpowiednio przydzielonych barwach flagi polskiej, niemieckiej lub angielskiej, a następnie stworzenie z nich przepięknej gazetki. Na zakończenie nauczycielki prowadzące projekt zaproponowały uczniom tańce i śpiewy piosenek w uczonym przez siebie języku. Takie przedsięwzięcie bardzo spodobało się uczniom. Zapytani czy im się podobało, odpowiedzieli że nie mogą doczekać się kolejnego dnia języków obcych.