Z kalendarza

Dzisiaj jest
Wtorek
10 grudnia 2019
Imieniny obchodzą
Andrzej, Daniel, Judyta, Julia, Maria, Radzisława
Do końca roku zostało
22 dni

Logowanie



Obecni na stronie

  • [Bot]
  • [Google]
Teraz online:
  • Gości: 26
  • Robotów: 2

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj1309
mod_vvisit_counterWczoraj2738
mod_vvisit_counterW tygodniu4047
mod_vvisit_counterW miesiącu23902
mod_vvisit_counterOgółem3095798

Twoje IP: 100.26.176.182
,

Aktywni Użytkownicy

User Stats
Online : Brak Online
5 ostatnio zalogowanych
administrator Administrator  
2019-12-10 10:00:38
Member Joanna Bęben  
2019-12-01 19:32:54
Member Katarzyna  
2018-11-04 18:41:31
Member TomekPopek21  
2017-04-20 15:44:58
Member radekpopiell  
2016-12-08 19:40:48

Narodowość Gości

Poland flag 66%Poland
United States flag 8%United States
China flag 2%China
Germany flag 1%Germany
Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

Uczniowie Publicznej Szkoły Podstawowej w Pokrzywnicy wzięli udział w OGÓLNOPOLSKIM  KONKURSIE GEOLOGICZNO – ŚRODOWISKOWYM „Nasza Ziemia – środowisko przyrodnicze wczoraj, dziś i jutro” – POTĘGA ŻYWIOŁÓW ZIEMI zorganizowanym przez Państwowy Instytut Geologiczny w ramach obchodów Dnia Ziemi. Najpierw odbył się etap szkolny. Zadaniem uczniów było samodzielnie przygotowanie pracy pisemnej na jeden z trzech tematów: „Jak żywioły wpłynęły na naszą historię”, „Najpotężniejszy z żywiołów Ziemi”, „Czy można ujarzmić żywioły Ziemi”. Dzięki niemu mogli spojrzeć na przyszłość naszej planety poprzez pryzmat procesów, które ją kształtowały oraz poprzez obecną działalność człowieka. Do następnego etapu konkursu zostały wybrane prace dwóch uczennic: Natalii Behr z klasy VII, która wybrała temat „Najpotężniejszy z żywiołów Ziemi” oraz Justyny Pańczyszyn z klasy VIII, którą zainteresowała tematyka „Jak żywioły wpłynęły na naszą historię”. Obie prace były obszerne, wyczerpujące i poprawne merytorycznie. Życzymy im powodzenia w następnym etapie oraz gratulujemy zaangażowania w życie szkoły oraz dodatkowe działania podnoszące poziom dydaktyczny naszej placówki.