Z kalendarza

241 dni

QR Code

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj3867

Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

wroclaw_284 czerwca uczniowie klas I-III wybrali się na wycieczkę do Wrocławia. Pogoda nam sprzyjała. Najpierw przyjechaliśmy na lotnisko. Tam zauważyliśmy startujący samolot. Później zobaczyliśmy odprawę pasażerów oraz strefę zastrzeżoną. Potem pojechaliśmy do Centrum Doświadczeń „Humanitarium”, gdzie bawiliśmy się bardzo długo. Tam też panie zabrały nas do laboratorium, dały nam fartuchy i ochronne okulary. Z barwników i magicznego proszku zrobiliśmy fioletowe, czerwone, zielone i żółte gluciki. Następnie jechaliśmy na stadion. Był ogromny. Z białych  krzeseł był ułożony napis „Śląsk Wrocław”. Chcieliśmy grać w piłkę nożną, ale nie było wolno. Potem pojechaliśmy na dworzec kolejowy, aby poznać pracę PKP. Na dworcu każdy kupił sobie kubek ciepłej czekolady. Następnie poszliśmy na rynek. Pani Jola powiedziała nam, że trzeba pogłaskać 3  krasnale, aby mieć szczęście. Los nam sprzyjał i udało nam się je znaleźć. Po chwili zobaczyliśmy piękną fontannę. Na samym końcu poszliśmy do sklepu „Słodkie czary-mary”, gdzie panie pokazywały nam, jak się robi cukierki. Panie miały specjalne rękawiczki, ponieważ masa cukierkowa miała około 140°C. Wiele osób kupiło sobie słodycze. Nasza wycieczka do Wrocławia była udana.