Z kalendarza

Czwartek
16 maja 2024
Imieniny obchodzą
Andrzej, Honorat, Jan Nepomucen, Jędrzej, Szymon, Trzebomysł, Ubald, Wieńczysław, Wiktorian
Do końca roku zostało
230 dni

QR Code

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj3256

Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

gorzanow_5W dniach 14 – 17.06.2016 r. uczniowie ZSP w Pokrzywnicy wypoczywali w Gorzanowie. Zostaliśmy zaproszeni przez dyrekcję tamtejszej Szkoły Podstawowej. Cztery dni w Kotlinie Kłodzkiej spędziliśmy bardzo ciekawie, a przede wszystkim aktywnie. Pierwszego dnia po przyjeździe pociągiem, co było dodatkową atrakcją, zostaliśmy zaproszeni  na wycieczkę do lasu. Weszliśmy na górę Wapniarkę i z wieży widokowej podziwialiśmy okolicę. Potem nauczyciele szkoły w Gorzanowie przygotowali dla nas ognisko, na którym piekliśmy kiełbaski. Następnego dnia razem z uczniami tamtejszej szkoły wybraliśmy się do Karłowa, by wejść na Szczeliniec Wielki. Pogoda nam nie dopisała, gdyż padał deszcz, ale humory dopisały i chętnie przeciskaliśmy się przez skalne szczeliny oraz podziwialiśmy nietypowe głazy przypominające kształtem różne zwierzęta. Kolejny dzień rozpoczęliśmy od zwiedzania rozlewni wód mineralnych „Mineral”, gdzie mogliśmy zobaczyć wszystkie etapy od powstawania butelki do napełniania jej wodą z miejscowego źródła. Potem pociągiem wraz z uczniami z Gorzanowa pojechaliśmy  do Kłodzka. Tam wzięliśmy udział w lekcji muzealnej i poznaliśmy historie miasta. Następnie przeszliśmy Turystyczną Trasą Podziemną pod Kłodzkiem, gdzie mogliśmy zobaczyć, jak żyli ludzie w średniowiecznym mieście. Ostatni dzień przeznaczyliśmy na zwiedzanie Jaskini Niedźwiedziej, która zrobiła na nas duże wrażenie. Z zachwytem podziwialiśmy stalagmity, stalaktyty i stalagnaty. Dodatkową atrakcją był pokaz „światło i dźwięk”, który uwypuklał piękno tego miejsca. Wycieczka była bardzo udana. Uczniowie i nauczyciele miło spędzili czas. Niezapomnianym przeżyciem była ostatnia noc w szkole, gdyż przed północą nawiedziły nas duchy i mocno dały się we znaki. Było trochę strachu i śmiechu. We wrześniu do naszej szkoły z rewizytą przyjadą uczniowie Szkoły Podstawowej w Gorzanowie.