Z kalendarza

Dzisiaj jest
Poniedziałek
11 grudnia 2017
Imieniny obchodzą
Damazy, Daniela, Julia, Stefan, Waldemar, Wojmir
Do końca roku zostało
21 dni

Logowanie



Obecni na stronie

  • [Bot]
  • [Google]
Teraz online:
  • Gości: 3
  • Robotów: 2

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj1812
mod_vvisit_counterWczoraj3312
mod_vvisit_counterW tygodniu1812
mod_vvisit_counterW miesiącu29020
mod_vvisit_counterOgółem1367635

Twoje IP: 54.196.201.241
,

Aktywni Użytkownicy

User Stats
Online : Brak Online
5 ostatnio zalogowanych
administrator Administrator  
2017-12-11 12:37:24
Member Joanna Bęben  
2017-11-11 14:04:49
Member Katarzyna  
2017-10-17 16:19:45
Member TomekPopek21  
2017-04-20 15:44:58
Member radekpopiell  
2016-12-08 19:40:48

Narodowość Gości

Poland flag 66%Poland
United States flag 8%United States
China flag 2%China
Germany flag 1%Germany
Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

miłej nauki :)

Myślą wiodącą projektu jest rozbudzenie  ciekawości  badawczej. Naukę uatrakcyjnią projekty, gry, konkursy i doświadczenia.

Zostaną stworzone własne gry matematyczne, które utrwalą tabliczkę mnożenia i poznaną wiedzę oraz odbędą się pokazy eksperymentów dla całej szkoły. Będą spotkania się z ciekawymi ludźmi. W ramach przedsięwzięcia uczniowie pojadą na wycieczkę do pracowni eksperymentalnej w Opolu.

Cele projektu:

1. wzrost kompetencji uczniów poprzez realizację działań ukierunkowanych na rozwijanie sprawności rachunkowych i manualnych, logiczne rozumowanie oraz prawidłowe wnioskowanie; wyrabianie intuicji matematycznej,

2. pogłębienie motywacji i pasji do nauki tego przedmiotu,

3. stymulowanie aktywności twórczej do stawiania hipotez i rozwiązywania zadań problemowych;

4. podejmowanie prac badawczych na kanwie hasła „Odkrywcy tajników matematyki”;

5. rozwój umiejętności korzystania z nowoczesnych technologii – programy komputerowe, kalkulator, prezentacja multimedialna, fotografia cyfrowa, film itp.

6. przeprowadzenie konkursu / gry matematycznej; opracowanie zestawów zadań konkursowych / kart zadaniowych; opracowanie kryteriów oceny prac konkursowych / zasad gry;

7. budowanie wiedzy fizycznej i logiczno-matematycznej;

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz budżetu państwa Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic, w jakości usług edukacyjnych.

Cele projektu:

Wyrównywanie szans i podniesienie jakości nauczania w szkołach podstawowych ukierunkowane na kształcenie i rozwijanie kluczowych kompetencji 45 tys. uczniów szkół podstawowych z woj. opolskiego poprzez badania i zajęcia dodatkowe.

Cele szczegółowe:

  • Przeprowadzenie i przeanalizowanie badań diagnozujących potrzeby uczniów.
  • Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów realizowanych w modułach matematyczno-przyrodniczym lub humanistyczno-ekologicznym.
  • Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozaszkolnych – wyjazdy edukacyjne.

poradnictwo zawodowe_29W dniu 30.10 2012 r dzieci z naszej placówki uczestniczyły w zajęciach z trenerem  w ramach projektu „PORADNICTWO ZAWODOWE W PROCESIE DYDAKTYCZNYM”. Zajęcia prowadziła mgr Elżbieta Zawodniak. Celem zajęć było rozpoznanie preferencji zawodowych uczniów. Dzieci tworzyły swoje profile zawodowe uwzględniające ich zainteresowania oraz predyspozycje do wykonywania danego zawodu.

W placówce realizowany jest projekt: „ PORADNICTWO  ZAWODOWE W PROCESIE DYDAKTYCZNYM ” w ramach Poddziałania 9.1.2 realizowanego przez RCRE w Opolu w imieniu Zarządu Województwa  Opolskiego. Celem projektu jest wsparcie programów rozwojowych szkół ukierunkowanych na wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów oraz podnoszenie jakości procesu kształcenia z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych, a w szczególności obejmujących:

  • zapoznanie nauczycieli z metodami i narzędziami pozwalającymi diagnozować predyspozycje zawodowe uczniów,
  • udostępnienie narzędzi do samodiagnozy predyspozycji zainteresowań zawodowych uczniów,
  • wykorzystanie wyników diagnozy do opracowania indywidualnej ścieżki kariery edukacyjno – zawodowej (portfolio ucznia),
  • opracowanie materiałów dydaktycznych uwzględniających narzędzia diagnostyczne ,
  • przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych związanych z poradnictwem i doradztwem edukacyjno - zawodowym

Najnowsze zdjęcia

Certyfikaty

Bezpieczna droga

Prognoza pogody

Zadbaj o kręgosłup

QR Code