Z kalendarza

Dzisiaj jest
Środa
16 października 2019
Imieniny obchodzą
Ambroży, Aurelia, Dionizy, Florentyna, Galla, Gallina, Gaweł, Gerard, Gerarda, Gerhard, Grzegorz, Radzisław
Do końca roku zostało
77 dni

Logowanie



Obecni na stronie

  • [Bot]
  • [Google]
Teraz online:
  • Gości: 1
  • Robotów: 2

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj1826
mod_vvisit_counterWczoraj2365
mod_vvisit_counterW tygodniu6192
mod_vvisit_counterW miesiącu36648
mod_vvisit_counterOgółem2970709

Twoje IP: 35.175.191.168
,

Aktywni Użytkownicy

User Stats
Online : Brak Online
5 ostatnio zalogowanych
administrator Administrator  
2019-10-15 8:10:07
Member Joanna Bęben  
2019-05-19 15:28:58
Member Katarzyna  
2018-11-04 18:41:31
Member TomekPopek21  
2017-04-20 15:44:58
Member radekpopiell  
2016-12-08 19:40:48

Narodowość Gości

Poland flag 66%Poland
United States flag 8%United States
China flag 2%China
Germany flag 1%Germany
Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

Od września realizujemy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pokrzywnicy Program grantowy mPotęgi sfinansowany przez Fundację mBanku pt. „ODKRYWCY TAJNIKÓW MATEMATYKI”. To V edycja programu. Autorką grantu i koordynatorem akcji jest nauczycielka matematyki pani Maria Kowalska. Projekt potrwa od września do grudnia 2018 r. Jego wartość to 4 736 zł.  Aktywności są realizowane 2 razy w tygodniu na zajęciach pozalekcyjnych w formie koła matematycznego Odkrywcy Tajników. Projekt uświadamia uczniom, że umiejętności matematyczne wykorzystujemy na co dzień. Naukę matematyki uatrakcyjnią: gra terenowa – podchody, konkursy o tytuł Mistrza Tabliczki Mnożenia i eksperymenty. Jest to czas wspólnej nauki przez zabawę. Zajęcia wymagają dużego zaangażowania uczestników, wyzwalają w nich kreatywność i nowe formy aktywności.

Myślą wiodącą projektu jest rozbudzenie  ciekawości  badawczej. Naukę uatrakcyjnią projekty, gry, konkursy i doświadczenia.

Zostaną stworzone własne gry matematyczne, które utrwalą tabliczkę mnożenia i poznaną wiedzę oraz odbędą się pokazy eksperymentów dla całej szkoły. Będą spotkania się z ciekawymi ludźmi. W ramach przedsięwzięcia uczniowie pojadą na wycieczkę do pracowni eksperymentalnej w Opolu.

Cele projektu:

1. wzrost kompetencji uczniów poprzez realizację działań ukierunkowanych na rozwijanie sprawności rachunkowych i manualnych, logiczne rozumowanie oraz prawidłowe wnioskowanie; wyrabianie intuicji matematycznej,

2. pogłębienie motywacji i pasji do nauki tego przedmiotu,

3. stymulowanie aktywności twórczej do stawiania hipotez i rozwiązywania zadań problemowych;

4. podejmowanie prac badawczych na kanwie hasła „Odkrywcy tajników matematyki”;

5. rozwój umiejętności korzystania z nowoczesnych technologii – programy komputerowe, kalkulator, prezentacja multimedialna, fotografia cyfrowa, film itp.

6. przeprowadzenie konkursu / gry matematycznej; opracowanie zestawów zadań konkursowych / kart zadaniowych; opracowanie kryteriów oceny prac konkursowych / zasad gry;

7. budowanie wiedzy fizycznej i logiczno-matematycznej;

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz budżetu państwa Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic, w jakości usług edukacyjnych.

Cele projektu:

Wyrównywanie szans i podniesienie jakości nauczania w szkołach podstawowych ukierunkowane na kształcenie i rozwijanie kluczowych kompetencji 45 tys. uczniów szkół podstawowych z woj. opolskiego poprzez badania i zajęcia dodatkowe.

Cele szczegółowe:

  • Przeprowadzenie i przeanalizowanie badań diagnozujących potrzeby uczniów.
  • Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów realizowanych w modułach matematyczno-przyrodniczym lub humanistyczno-ekologicznym.
  • Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozaszkolnych – wyjazdy edukacyjne.

poradnictwo zawodowe_29W dniu 30.10 2012 r dzieci z naszej placówki uczestniczyły w zajęciach z trenerem  w ramach projektu „PORADNICTWO ZAWODOWE W PROCESIE DYDAKTYCZNYM”. Zajęcia prowadziła mgr Elżbieta Zawodniak. Celem zajęć było rozpoznanie preferencji zawodowych uczniów. Dzieci tworzyły swoje profile zawodowe uwzględniające ich zainteresowania oraz predyspozycje do wykonywania danego zawodu.

W placówce realizowany jest projekt: „ PORADNICTWO  ZAWODOWE W PROCESIE DYDAKTYCZNYM ” w ramach Poddziałania 9.1.2 realizowanego przez RCRE w Opolu w imieniu Zarządu Województwa  Opolskiego. Celem projektu jest wsparcie programów rozwojowych szkół ukierunkowanych na wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów oraz podnoszenie jakości procesu kształcenia z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych, a w szczególności obejmujących:

  • zapoznanie nauczycieli z metodami i narzędziami pozwalającymi diagnozować predyspozycje zawodowe uczniów,
  • udostępnienie narzędzi do samodiagnozy predyspozycji zainteresowań zawodowych uczniów,
  • wykorzystanie wyników diagnozy do opracowania indywidualnej ścieżki kariery edukacyjno – zawodowej (portfolio ucznia),
  • opracowanie materiałów dydaktycznych uwzględniających narzędzia diagnostyczne ,
  • przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych związanych z poradnictwem i doradztwem edukacyjno - zawodowym

Certyfikaty

Bezpieczna droga

Prognoza pogody

Zadbaj o kręgosłup

QR Code