Z kalendarza

Dzisiaj jest
Piątek
19 kwietnia 2024
Imieniny obchodzą
Adolf, Adolfa, Adolfina, Alf, Cieszyrad, Czesław, Czech, Czechasz, Czechoń, Leon, Leontyna, Pafnucy, Tymon, Werner, Włodzimierz
Do końca roku zostało
257 dni

QR Code

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj3244
mod_vvisit_counterWczoraj3230
mod_vvisit_counterW tygodniu18528
mod_vvisit_counterW miesiącu74707
mod_vvisit_counterOgółem8083759

Twoje IP: 3.144.9.141
MOZILLA 5.0,

Narodowość Gości

Poland flag 66%Poland
United States flag 8%United States
China flag 2%China
Germany flag 1%Germany
Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

programowanie_14Programowanie, kodowanie, konstruowanie staje się dziś ważnym kierunkiem w edukacji na każdym poziomie kształcenia. Wprowadzenie elementarnych podstaw pozwala rozwinąć już u najmłodszych umiejętność kombinowania, planowania, analizowania, wnioskowania. W ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania dzieci z Publicznego Przedszkola w Pokrzywnicy przystąpiły do zadań z wykorzystaniem tablicy interaktywnej, maty do kodowania, małych i dużych kolorowych kubków, żetonów, obrazków oraz tabletu i robota interaktywnego Photon. Podjęte działania miały kształtować dobre nawyki cyfrowe, rozwijać umiejętność logicznego myślenia, kształtować wyobraźnię przestrzenną oraz doskonalić podstawowe funkcje poznawcze takie jak: pamięć, koncentrację uwagi, analizę i syntezę wzrokowo - słuchową oraz koordynację ruchową.

Przedszkolaki uczą się programować i kodować

Programowanie, kodowanie, konstruowanie staje się dziś ważnym kierunkiem w edukacji na każdym poziomie kształcenia. Wprowadzenie elementarnych podstaw pozwala rozwinąć już u najmłodszych umiejętność kombinowania, planowania, analizowania, wnioskowania.
W ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania dzieci z Publicznego Przedszkola
w Pokrzywnicy przystąpiły do zadań z wykorzystaniem tablicy interaktywnej, maty do kodowania, małych i dużych kolorowych kubków, żetonów, obrazków oraz tabletu i robota interaktywnego Photon. Podjęte działania miały kształtować dobre nawyki cyfrowe, rozwijać umiejętność logicznego myślenia, kształtować wyobraźnię przestrzenną oraz doskonalić podstawowe funkcje poznawcze takie jak: pamięć, koncentrację uwagi, analizę i syntezę wzrokowo - słuchową oraz koordynację ruchową.