Z kalendarza

Dzisiaj jest
Wtorek
16 lipca 2024
Imieniny obchodzą
Andrzej, Benedykt, Dzierżysław, Dziersław, Eustachy, Eustachiusz, Faust, Maria Magdalena, Marika, Ostap, Ruta, Stefan
Do końca roku zostało
169 dni

QR Code

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj3658
mod_vvisit_counterWczoraj3039
mod_vvisit_counterW tygodniu6697
mod_vvisit_counterW miesiącu59744
mod_vvisit_counterOgółem8447656

Twoje IP: 18.190.239.13
MOZILLA 5.0,

Narodowość Gości

Poland flag 66%Poland
United States flag 8%United States
China flag 2%China
Germany flag 1%Germany
Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

centrum_1W listopadzie uczniowie klas IV – VIII w ramach realizacji projektu „Bajaderki Matematyczne” pojechali do „Zaczarowanego Świata – Centrum Nauki i Eksperymentu” w Opolu. Dzięki tym zajęciom dowiedzieli się z czego jesteśmy zbudowani oraz do czego nam są potrzebne poszczególne narządy, na co musimy zwracać uwagę podczas zakupów, by zdrowo odżywiać się. Zafascynowali się zagadkami z anatomii i wirtualną wycieczką w świat zwierząt. Zainteresowaniem cieszyły się również zajęcia o źródłach generowania energii odnawialnej. Przekonali się, że ekoenergia to popularna dziedzina przyszłości. Formą pozytywnej rywalizacji wśród uczniów było rozwiązywanie łamigłówek i łamanie szyfrów w matematycznym pokoju zagadek. Na pewno każdy znalazł coś interesującego dla siebie. Następnie uczniowie udali się do Centralnej Biblioteki Polsko-Niemieckiej im. Josepha von Eichendorffa. Zobaczyli archiwum czasopism i wydawnictw książkowych. Po prezentacji na temat śląskich podań i legend dzieci wykonały komiksy do wybranych tekstów oraz mogły wypożyczyć książki w języku niemieckim. Szczęśliwe, zadowolone, z nowymi naukowymi informacjami wróciły do domu. Celem zajęć wyjazdowych było przekazanie wiedzy poprzez zabawę, czyli szansa zaczerpnięcia wiedzy z dziedziny nauki i poznania „nudnej” teorii do strony praktycznej.