Z kalendarza

Dzisiaj jest
Czwartek
2 maja 2024
Imieniny obchodzą
Anatol, Atanazy, Afanazy, Longin, Longina, Walenty, Walter, Witomir, Zygmunt
Do końca roku zostało
244 dni

QR Code

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj1724
mod_vvisit_counterWczoraj4557
mod_vvisit_counterW tygodniu16666
mod_vvisit_counterW miesiącu6281
mod_vvisit_counterOgółem8138419

Twoje IP: 18.221.222.47
MOZILLA 5.0,

Narodowość Gości

Poland flag 66%Poland
United States flag 8%United States
China flag 2%China
Germany flag 1%Germany
Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

20 maja 2014 r. uczniowie klas piątych z ponad 6 tys. szkół podstawowych wzięli udział w Diagnozie Umiejętności Matematycznych. Badanie sprawdzi, jak przygotowani są do nowego sprawdzianu szóstoklasisty, który jest inny od dotychczasowych i według nowej podstawy programowej. Co to oznacza w praktyce? W 2015 r. szóstoklasiści rozwiążą dwa arkusze, a nie - tak jak teraz - jeden. Pierwszy zbada wiadomości z polskiego i matematyki oraz umiejętność ich wykorzystania w zadaniach osadzonych w kontekście przyrodniczym lub historycznym; drugi - zadania z języka obcego.

Testy DUMa miały sprawdzić m.in. jak uczniowie radzą sobie z dobieraniem odpowiedniego modelu matematycznego do rozwiązywanego problemu, a także z rozumowaniem oraz tworzeniem strategii rozwiązania problemu. Diagnoza nawiązywała formą i rodzajem zadań do sprawdzianu szóstoklasisty w 2015 r.

Dane na temat wyników uzyskanych przez uczniów w szkole, będą dostępne przed zakończeniem roku szkolnego.

Każda szkoła otrzyma informacje o wynikach uczniów na tle innych placówek jesienią tego roku.